tisdag 1 oktober 2013

en tisdagslista

gör en "niotillfem" och skriver i tisdagslista. om ni undrar hur mitt liv ser ut såhär en helt vanlig tisdag i oktober. kanske inte sånt här var tanken med min blogg från början. but here we go

Vad har du på dig?
stor sov-tshirt, tofflor och trosor. är väldans ledig idag och ska bara städa, laga mat, tvätta så tänker se ut såhär hela dagen!

Vad önskar du just nu?
Att felicia, moa, martina, linnea, emma och jens bodde i Göteborg. saknar dom så ofantligt mycket. är så himla lycklig att halv amitt gäng är här i gbg. men saknar dessa fantastiska människor så jag nästan spricker. TUR att iaf felle kommer efter jul. åh. så bra

Vad ska du göra i morgon?
I morgon ska jag och finaste Wille  gå och fika och catcha up lite. så himla GLAD att jag träffat en så fabulous kvinna på min skola! efter fikan och ett besök på sci-fi bokhandeln så ska vi gå till Kårkällarn' och möta upp vårt fina gäng och dricka öl. ska bli så fint att se alla igen.

Och på fredag?
har en lång dag i skolan på fredag. och på kvällen har jag än så länge inga planer. men är fett pepp på att dricka lite öl faktiskt! på lördag kommer min familj hit så då blir det lite mer low key.

Vad skrattade du senast åt?
den här bloggen: http://supermamman.tumblr.com/

Vad grät du senast åt?
grät senast i morse när jag kollade på glee, och därefter klipp när Lea Michele pratar om Cory på teen choice awards. SÅ.JÄVLA.SORGLIGT

Senaste köp?
ehm, creme fraiche, tomater, tandkräm. typ. blir inte roligare än så

Vem sov du med senast?
han som är den finaste i hela vida världen.

Vad läser du just nu?
ska precis börja på boken "the girl you left behind" av jojo moyes. slukade precis hennes bok "me before you". den är SÅ bra. sorglig, lite småhumoristisk och romantisk. allt en bok ska ha i min smak!

Senast sedda film?
When Harry med Sally for 3748932:e gången i mitt liv. men jag älskar den!

Vem var det som ringde dig senast?
Albin

Senaste 3 inkomna sms?
"du skojar med mig....... FAN VAD TRÖTT JAG BLIR"
" :-( "
" Ok <3 "

Vad stod det i ditt senast skickade sms?
" hahaha baby<3 fanns en tid mellan 19-22 ikväll så jag tog den. har INGA rena kläder så måste verkligen"

Vem skrev senast till dig i Facebook-chatten?
Emma

Vart vill du åka just nu?
LONDON

Nästa planerade resa?
ingenstans :( om inte hem till föräldrarna+bror till jönköping räknas

Dagens bästa?
att jag är KLAR och har skickat in min första hemtenta så är L-E-D-I-G!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar