tisdag 22 oktober 2013

på den senaste tiden..

.. har jag och albin anordnat förfesten of the fall! vänner från alla sveriges hörn kom till göteborg över en helg, och vi hade den BÄSTA helgen kanske på hela året. vi dansade, sjöng, drack massa öl och framförallt sov i högar och kramades. för inners inne visste vi att det bara varade för en helg. men ÅH vad bra den var!

.. har en av mina allra bästa vänner blivit kär. vi sitter och fnissar över telefon och känner oss som 14 igen. Har aldrig träffat mannen i fråga men har hört så mycket bra om honom. och jag är SÅ glad för min älskade vän. det var verkligen hennes tur nu!

.. har jag sett de två första säsongerna av skins. vet inte hur jag ska beskriva det förutom att det är BRILJANT. alltså. mitt liv har fått nya perspektiv och jag älskar karaktärerna SÅ mycket och hela storyn och hur brittiskt det är. alltså DÖR

.. har jag införskaffat mina allra första högskolepoäng! YES, ni hörde rätt! jag är inga nolla längre, utan numer en 7,5:a ! första kursen är avklarad och kan nu läggas bakom mig för allltid, jag kan sätta upp kurslitteraturen i bokhyllan och gå vidare, ja. ni förstår. är så glad!

.. har albin äntligen lyckats övertala mig att se game of thrones med honom. så nu sitter vi uppkrupna i soffan med kaffe el vin nästan varje kväll framför ett avsnitt. tycker faktiskt serien är himla bra (inte som skins, men bra!)

.. har jag träffat 3 sjukt bra tjejer som läser på min skola. kloka, fina och roliga. ikväll ska vi ses och fika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar