söndag 5 januari 2014

2014 och någon slags nystart.



2013 var ett år som kom att förändra mitt liv så radikalt. inledde året med att fira nyår med älsklingar i trygga jönköping för att sedan ännu en gång bege mig tillbaka hem till london. vilket är det bästa jag någonsin gjort. de sju nästkommande månaderna bodde jag i mina drömmar stad och upplevde de 7 mest magiska, fantastiska, roliga, lärorika månaderna i mitt liv.
att sedan den 2:a augusti flytta tillbaka till sverige var något som tog mig månader att falla tillbaka i. svenska gamla mönster. inget spännande och nytt. inget to sweep you off your feet. flyttade i och för sig ihop med honom, som jag tycker så mycket om. tror att det var det som fick hösten att gå framåt på något vis. min kärlek till min fina man. för så mycket av mig var fortfarande på något skumt vis kvar i england.

att flytta till göteborg under hösten 2013 har varit så himla mycket blandade känslor. både bra och mindre bra. men jag känner uppriktigt talat att jag inte har gett mitt göteborgsliv en ärlig chans. eftersom jag fortf levde kvar i min londonbubbla. så mitt alldeles egna lilla personliga nyårs löfte/mål/eftersträvan är att göra göteborg till min stad. även om det bara räknas som lilla london så SKA jag skaffa mig ett liv jag älskar. så. dags att börja ta tag i saker och ting!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar